sunnuntai 25. elokuuta 2013

Oho, en oo kuukauteen kirjotellu mitää... eli nyt sit elokuu pikakelauksel. Koulu alko 12.8.. ja oliha sinne iha kiva mennä vaikka peruskoulun vika vuos vähä pelottaaki. No sit 16.8 meille muutti Chileläinen vaihto-oppilas Mariana eli englantia ja mun vähäistä espanjaa on kotona tarvinnu. Sitte viime torstaina 22.8 mun isosisko lähti vaihto-oppilaaksi Kiinaan.. ;( Kian matkaa voi seurailla Lily.fi sivuston "Vuosi Lohikäärmeiden Maassa" blogissa :) Samana päivänä (22.8) oli mun synttärit...eli 15 vuotta mittarissa :P "Bileet" pidin seuraavana pvänä ja nyt tänä vkonloppuna oon ollu flunssassa.... :/ Karsee olo ja pakko mennä huomenna kouluun... Mut joo tos oli mun elokuu, ei täs muuta, kirjottelen taas jossain vaiheessa. See ya! <3

Nyt tässä elokuun aikana aloin kuuntelemaan The Fray bändiä kaverin suosittelemana. Ihania biisejä ja sanoja <3 eli nyt jos ette jo kuuntele Fraytä niin kipin kapin youtubeen! :)

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti