sunnuntai 29. syyskuuta 2013

Hups :P

Mä en kyl koskaa opi kirjottaa tänne.. mut pikakelauksel tää kuukaus, eli siis tää kuukaus on ollu aik lail kokeisiin lukuu, koska 9 luokka... eli ei oo paljoo mitää erikoist tapahtunu. Paitsi sain tietää et lähen Barcelonaa ens kuus kattoo FC Barcelonan matsii <3 eli nyt oon sit säästelly siihe rahaa, kesäduuni rahoistakaa en oo käyttäny yhtää ton matkan takii :) Ja sit sain TeT paikan mun lähi päikkärist. TeT mulla siis marraskuussa, yay :)  ja kyl mäki tykkään täst syksyn flunssakaudest...prkl. Jajaja ööö.. emt nyt melkee joka vkonloppun tulos jtn ohjelmaa esim ens vkonloppun koulun 100v juhla :) Meijän koulu on aikas vanha :P Ja nyt sit tnää olin mun äidin enon synttäreil ja sen jälkee skypetin mun siskolle. jos ette oo aiempii blogikirjotuksii kattonu nii siis mun sisko lähti Kiinaan vaihto-oppilaaks tos viime kuus.. mut joo ei täs oikeestaa muut. Kuvii täst kuust:


Mun silmä

Ja ainii saatii täl vkol koulukuvatki, mut ne nyt on nii järkyt etten luult tuu tänne nii laittaa. säästelen teijän silmii :P

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti