sunnuntai 1. syyskuuta 2013

Linnanmäki :)

Mä oon kyl maailman huonoin täs blogin kirjottamises...Mut joo, eli siis olin eilen lintsillä mun host siskon ja sen kaverin kanssa eli siis kaikki puhe enkuks :P Käytii jossai 17 laittees mukaan lukien Ukos <3ja uues kummitusjunas, mut se oli kyl pettymys...siin ei ollu mitää pelottavaa... Mut muute oli hauskaa :) Sit takas tulles tultii ratikal mut se muutti reittii joidenki ongelmien takii ja yhtäkkii oltii jossai ihan skutsis...ei siin muute mitää mut ku siihe lisää mun maailman huonoimman suunta vaiston ja muutenki suunnistamisen nii aik hienooha se oli...No mitä nyt sit käveltii pari kilsaa et päästii kisikselle ja siit dösäl himaa...Pikkasen oli jalat kipeet sen jälkee mut loppu hyvin kaikki hyvin :) Ei täs oikee muuta. Kuvii eilisest :





Minä ja mun vauvveli Diva <3

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti